شرايط و قوانين استفاده از سرويس‌ها و خدمات صفرويک

کاربر گرامي لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات و برنامه‌‏هاي کاربردي صفرويک به دقت ملاحظه فرماييد.

ورود کاربران به وب‏‌سايت صفرويک هنگام استفاده از پروفايل شخصي، طرح‏‌هاي تشويقي، ويدئوهاي رسانه تصويري صفرويک و ساير خدمات ارائه شده توسط صفرويک به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويس‌‏ها و خدمات صفرويک است. توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معني پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين صفرويک از سوي کاربر است.

لازم به ذکر است شرايط و قوانين مندرج، جايگزين کليه توافق‏‌هاي قبلي محسوب مي‏‌شود.

قوانين عمومي

توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه‏‌هاي صفرويک منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در صورتي که در قوانين مندرج، رويه‏‌ها و سرويس‏‌هاي صفرويک تغييراتي در آينده ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رساني مي شود و شما توافق مي‏‌کنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معني پذيرش هرگونه تغيير است.

تعريف مشتري يا کاربر

مشتري يا کاربر به شخصي گفته مي‌شود که با اطلاعات کاربري خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات صفرويک اقدام کند.

همچنين از آنجا که صفرويک يک وب‌سايت خرده‌فروشي آنلاين است، طبق قانون تجارت الکترونيک مشتري يا مصرف کننده هر شخصي است که به منظوري جز تجارت يا شغل حرفه‌اي به خريد کالا يا خدمات اقدام مي‌کند.

تعريف فروشنده و شرايط کالاهاي فروشندگان

محصولات ارايه شده در وب‌سايت، يا توسط صفرويک از شرکت‌هاي معتبر و واردکنندگان رسمي و قانوني خريداري و عرضه مي‌شود و يا برخي فروشندگان با صفرويک همکاري مي‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه اين فروشگاه اينترنتي، به صورت آنلاين به فروش مي‌رسانند. منظور از کالاي فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصي حقيقي يا حقوقي است که محصول خود را در وب‌سايت صفرويک عرضه کرده، به فروش مي رساند. همچنين اعتبار فروشنده‌ها توسط صفرويک بررسي و مدارک مورد نياز از ايشان اخذ مي‌شود.

– مسئوليت‌هاي مربوط به کيفيت، قيمت، محتوا، شرايط و همچنين خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

– فاکتور کالاهايي که توسط فروشندگان در سايت عرضه مي‌شود، در صورت درخواست خريدار توسط فروشنده ارسال مي‌شود.

– خريداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعي شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند.

– به کالاهاي فروشندگان تخفيف سازماني تعلق نمي‌گيرد.

– خدمات پس از‌ فروش صفرويک تنها درصورتي درخواست مشتري مبني بر بازگرداندن کالاي فروشندگان را مي‌پذيرد که ليبل بارکد که روي کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.

ارتباطات الکترونيکي

هنگامي که شما از سرويس‌‏ها و خدمات صفرويک استفاده مي‏‌کنيد، سفارش اينترنتي خود را ثبت يا خريد مي‏‌کنيد و يا به صفرويک ايميل مي‏‌زنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکي انجام مي‏‌شود و در صورتي که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه‏‌ها باشد، شما موافقت مي‌‏کنيد که صفرويک به صورت الکترونيکي (از طريق پست الکترونيکي، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس‌هاي الکترونيکي) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنين آدرس  ايميل  و تلفن‌هايي که مشتري در پروفايل خود ثبت مي‌کند، تنها  آدرس ايميل و تلفن‌هاي رسمي و مورد تاييد مشتري است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌هاي شرکت از طريق آنها صورت مي‌گيرد.

جهت اطلاع رساني رويدادها، خدمات و سرويس‌هاي ويژه يا پروموشن‌ها، امکان دارد صفرويک براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه صفرويک را در پروفايل خود لغو کنند.

بنابراين ارسال هرگونه پيامک تحت عنوان صفرویک، با هر شماره ديگري تخلف و سوء استفاده از نام صفرویک است و در صورت دريافت چنين پيامکي، لطفاً جهت پيگيري قانوني آن را به صفرویک اطلاع دهيد.

سياست‏‌هاي رعايت حريم شخصي

صفرويک به اطلاعات خصوصي اشخاصى که از خدمات سايت استفاده مي‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت مي‏‌کند.

صفرويک متعهد مي‏‌شود در حد توان از حريم شخصي شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژي مورد نياز براي هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سايت صفرويک، شما رضايت خود را از اين سياست نشان مي‏‌دهيد.

همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات صفرويک، مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوهاي تصويري، موارد قابل دانلود و کپي، داده‌ها و کليه محتواي توليد شده توسط صفرويک جزئي از اموال صفرويک محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود و در دسترس در انحصار صفرويک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبي، حق پيگرد قانوني را براي صفرويک محفوظ مي‏‌دارد. علاوه بر اين، اسکريپت‌ها، و اسامي خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط صفرویک  و علائم تجاري ثبت شده نيز در انحصار صفرویک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاري پيگرد قانوني دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداري و استفاده از ليست محصولات، مشخصات فني، قيمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سايت صفرویک و يا هر يک از خدمات و يا مطالب، دانلود يا کپي کردن اطلاعات با مقاصد تجاري، هر گونه استفاده از داده کاوي، روبات، يا روش‌‏هاي مشابه مانند جمع آوري داده‌‏ها و ابزارهاي استخراج نيستند و کليه اين حقوق به صراحت براي صفرویک محفوظ است. در صورت استفاده از هر يک از خدمات صفرویک، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامي مسئوليت فعاليت‌‏هايي که تحت حساب کاربري و يا رمز ورود انجام مي‏‌پذيرد به عهده کاربران است. صفرویک محصولاتي مناسب استفاده افراد زير ۱۸ سال به فروش مي‏‌رساند و در صورتي که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند مي‌‏بايد با اطلاع والدين و يا قيم قانوني، به خريد و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمي مورد تاييد ما براي ارتباط با شما، پايگاه رسمي اين سايت يعني www.sefroyek01.ir است. ما با هيچ روش ديگري جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌هاي رسمي و تاييد شده در سايت، با شما تماس نمي‌‏گيريم. وب سايت صفرویک هيچگونه سايت اينترنتي با آدرسي غير از www.sefroyek01.ir و همچنين، هيچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌هاي گفتگوي اينترنتي همچون Yahoo Messenger يا MSN Messengerو غيره  ندارد و هيچ ‏گاه با اين روش‏‌ها با شما تماس نمي‏‌گيرد. کاربران جهت برقراري ارتباط، تنها مي‏‌توانند از آدرس‌‏هاي ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاري به معني روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثناي تعطيلات عمومي در ايران است و کليه سفارش‏‌هاي ثبت شده در طول روزهاي کاري و اولين روز پس از تعطيلات پردازش مي‌‏شوند. صفرویک به مشتريان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاري مي‌‏دهد.

– کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده در سايت صفرویک به وسيله ارسال کد سفارش از طريق پيام کوتاه و پيش فاکتور از طريق ايميل، در صف پردازش قرار مي‏‌گيرند. صفرویک همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را انجام مي‌دهد. با وجود اين، در صورتي که موجودي محصولي در صفرویک به پايان برسد، حتي پس از اقدام مشتري به سفارش‌‏گذاري، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش براي صفرویک محفوظ است و يا مشتري مي‏‌تواند به جاي کالاي به اتمام رسيده،  محصول ديگري را جايگزين کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهايي سبد خريد مانند اتمام موجودي کالا يا انصراف مشتري، مبلغ پرداخت شده طي ۲۴ الي ۴۸ ساعت کاري به حساب مشتري واريز خواهد شد.

– صفرویک مجاز است بدون اطلاع قبلي نسبت به توقف سفارش‌‏گيري جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارش‌‏هاي ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گيري، پردازش و ارسال مي‌‏شود. حق قطع فروش کليه و يا بخشي از محصولات به هر دليلي مانند اتمام موجودي کالا بدون اطلاع قبلي، براي صفرویک محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قيمت و ارزش ريالي کالاهاي موجود در سايت صفرویک، حق بلا اثر نمودن سفارش و خريد انجام شده توسط مشتري، براي صفرویک محفوظ است. صفرویک در اسرع وقت وجوه دريافتي را به حساب اعلام شده توسط مشتري واريز و عودت مي‌نمايد و مشتري با ورود به سايت صفرویک مي‌پذيرد از اين امر آگاهي داشته و در اين خصوص ادعايي نخواهد داشت.

– کاربران بايد هنگام سفارش کالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود. بنابراين درج آدرس، ايميل و شماره تماس‌هاي همراه و ثابت توسط مشتري، به منزله مورد تاييد بودن صحت آنها است و در صورتي که اين موارد به صورت صحيح يا کامل درج نشده باشد، صفرویک جهت اطمينان از صحت و قطعيت ثبت سفارش مي‌تواند از مشتري، اطلاعات تکميلي و بيشتري درخواست کند.همچنين، مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي همراه داشته باشد.

– با توجه به ثبت سيستمي سفارش، به هيچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد يا تغيير مشخصات آن از جمله تغيير فاکتوري که به نام شخص حقيقي صادر شده، به نام شخص حقوقي وجود ندارد. بنابراين لازم است مشتريان هنگام ثبت سفارش، نسبت به اين مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نياز دارند که فاکتور به نام حقوقي براي آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزينه ” تکميل اطلاعات حقوقي ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  براي خريد سازماني و دريافت فاکتور رسمي اقدام کنند.

همچنين آدرسي که خريدار به عنوان آدرس تحويل‌گيرنده ثبت يا انتخاب مي‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقي هنگام ثبت سفارش به اين نکته توجه کافي داشته باشند، چرا که تغيير آدرس درج شده روي فاکتور پس از پردازش و تاييد سفارش، به هيچ عنوان امکان‌پذير نخواهد بود.

– امکان پرداخت در محل براي سفارش‌هايي که از طريق باربري ارسال مي‌شوند يا مبلغ آنها بيشتر از سي ميليون ريال است، وجود ندارد و لازم است پيش از ارسال، مبلغ اينگونه سفارش‌ها از طريق پرداخت کارت به کارت يا پرداخت اينترنتي تسويه شود.

– تحويل سفارش در اماکن عمومي همچون کافه، کافي نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذير نيست و لازم است آدرس تحويل، دقيق و قابل استناد باشد

–  در صورت خريد اعتباري (استفاده از کد تخفيف يا ووچر) پس از نهايي شدن سبد، از نظر قانوني امکان اعمال تغيير در سبد خريد، و تغيير مبلغ فاکتور به دلايل انصراف از خريد، حذف يا تغيير کالا يا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتري درخواست هرگونه تغييري را داشته باشد، ووچر يا کد تخفيف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

– در رابطه با سرويس تحويل اکسپرس فروشگاه اينترنتي صفرویک، سفارش درب اصلي ساختمان (منتهي به خيابان) تحويل داده مي‌شود.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خريد به معني رزرو کالا نيست و هيچ گونه حقي را براي مشتريان ايجاد نمي‌کند. همچنين تا پيش از ثبت نهايي، هرگونه تغيير از جمله تغيير در موجودي کالا يا قيمت، روي کالاي افزوده شده به سبد خريد اعمال خواهد شد. بنابراين به مشترياني که تمايل و تصميم به خريد قطعي دارند، به‌ويژه درباره کالاهاي ارائه شده تحت عنوان شگفت انگيز که داراي محدوديت تعداد هستند، توصيه مي‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهايي کنند تا با اتمام موجودي يا تغيير قيمتي کالاها روبرو نشوند. شايان ذکر است سفارش تنها زماني نهايي مي‌شود که کاربران کد سبد خريد  سفارش خود را دريافت کنند و بديهي است که صفرویک هيچ‌گونه مسووليتي نسبت به کالاهايي که در سبد خريد رها شده است، ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

صفرویک همواره نهايت تلاش خود را مي‏‌کند تا کليه سفارش‏‌ها در نهايت صحت و بدون آسيب به دست مشتريان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‌‏هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خريد و اطلاع رساني از طريق سرويس پيام کوتاه) به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و صفرویک تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند.

آسيب‏‌هاي ناشي از حمل و نقل بايد در عرض ۲۴ ساعت کاري پس از تحويل سفارش به خدمات پس از فروش صفرویک اطلاع داده شود و کالاي آسيب ديده به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و کليه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش صفرویک ارسال شود.

براي اطلاعات بيشتر به صفحه رويه‌هاي بازگرداندن کالا مراجعه کنيد.

سرويس مهلت تست ۲ روزه صفرویک

در راستاي ايجاد سرويس‌‏هاي ارزش افزوده، صفرویک با همکاري کليه تامين‏‌ کنندگان خود اين امکان را ايجاد نموده تا کليه کالاهايي که نياز به تست دارند، تا ۲ روز پس از تحويل، داراي فرصت تست باشند و هر گونه نقص فني در دستگاه شامل سرويس تعويض بدون قيد و شرط و فراتر از سرويس گارانتي محصول، مي‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگي گروه‌هاي کالاي ارايه شده در وب سايت صفرویک، کليه محصولاتي که بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهاي گروه‌هاي کتاب و رسانه و اسباب بازي يا کالاهاي مصرفي مانند کارتريج و جوهر چاپگر) داراي گارانتي سلامت فيزيکي هستند و  مشمول ۲ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمي‌شوند.

همچنين عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خريد مشتري است و از آنجا که ممکن است در پاره اي جزييات با کالاي اصلي تفاوت هايي داشته باشد به استناد آنها نمي توان اعلام مغايرت کرد. ملاک وجود مغايرت در مشخصات کالا، مشخصات فني درج شده در وب سايت است.

لازم به توجه است که ايرادهاي اعلام شده توسط مشتري، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش صفرویک کنترل و بررسي مي‏‌شود و در صورت تائيد وجود نقص فني، کالا مشمول استفاده از سرويس فوق مي‏‌شود. همچنين، اين سرويس، اشکال‏‌هاي فني که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ايجاد شود، را شامل نمي‌‏شود.

آسيب‏‌هاي فيزيکي ناشي از حمل و نقل شامل استفاده از اين سرويس نمي‏‌شود و جهت اطلاع بيشتر شرايط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرماييد.

براي استفاده از سرويس تضمين تعويض ۲ روزه صفرویک، دقت فرماييد که کالا به ‏خوبي بسته بندي شود، لوازم جانبي و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورتي که کالاي برگشتي در شرايط اوليه خود توسط صفرویک دريافت نشود، امکان سرويس دهي وجود ندارد و کالا خارج از شرايط تعويض محسوب مي شود.

در صورتي که موجودي کالاي آسيب ديده در صفرویک به اتمام برسد، و صفرویک امکان تعويض کالاي آسيب ديده با کالاي جايگزين را نداشته باشد، مي‌تواند مبلغ کالا را به حساب خريدار استرداد نمايد و نوسان‏‌هاي قيمت باعث کاهش و يا افزايش اين مبلغ نمي‌‏شود.

– در صورت تاييد معيوب بودن کالاي مرجوعي توسط شرکت تامين يا توليدکننده، صفرویک صرفا هزينه کالا يا سرويس را مطابق فاکتور (حداکثر تا يک ماه از تاريخ فاکتور) به مشتري برمي‌گرداند.

نظرات کاربران

هدف از ايجاد بخش نظرات در صفرویک، اشتراک‌گذاري تجربه‌ي خريد و کاربري محصولاتي است که به فروش مي‌رسد. بديهي است بخش نظرات صفرویک با ديگر سايت‌ها و شبکه‌هاي اجتماعي متفاوت است. در اين بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرايط و قوانين سايت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسي کارشناسان تاييد، نظرش را روي سايت مشاهده کند. بديهي است که اگر قوانين سايت در نظرات کاربري رعايت نشود، تاييد نمي‌شوند و در نتيجه در سايت به نمايش درنمي‌آيند. صفرویک در قبال درستي يا نادرستي نظرات منتشرشده در اين قسمت، هيچ‌گونه مسئوليتي ندارد. نمايش نظرات کاربران در سايت به‌هيچ‌وجه به معني تاييد فني صفرویک درباره‌ي محتويات نظر نيست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا مي‌شود، نظرات را اصل و پايه‌ي انتخاب و تصميم‌گيري خود قرار ندهند.

شرايط و قوانين درج نظر در بخش نظرات کاربران

?. فارسي بنويسيد و از کيبورد فارسي استفاده کنيد. بهتر است از فضاي خالي (Space) بيش از حد معمول، کشيدن حروف يا کلمات، استفاده‌ي مکرر از يک حرف يا کلمه، شکلک و اموجي در متن خودداري کنيد.

براي نظر يا نقد و بررسي خود عنواني متناسب با متن انتخاب کنيد. يک عنوان خوب کاربران را براي خواندن نظر شما ترغيب خواهد کرد.

نقد کاربران بايد شامل قوت‌ها و ضعف‌هاي محصول در استفاده‌ي عملي و تجربه‌ي شخصي باشد و مزايا و معايب به‌صورت خلاصه و تيتروار در محل تعيين‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمايي مزايا يا معايب محصول خودداري کنيد.

نقد مناسب، نقدي است که فقط معايب يا فقط مزايا را در نظر نگيرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بينانه معايب و مزاياي هر محصول را در کنار هم بررسي کند.

با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قيمت‌هاي آن‌ها، لازم است نقد و بررسي هر محصول با توجه به قيمت آن صورت گيرد؛ نه به‌صورت مطلق.

جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازديدکنندگان سايت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غيرضروري را حذف کرده و فقط مطالب ضروري و مفيد را در نقدتان لحاظ کنيد.

با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن يا درخواست راهنمايي در اين بخش خودداري کرده و سوال يا درخواست راهنمايي خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنيد.

کاربران ارسال‌کننده‌ي نظر موظف‌اند از ادبيات محترمانه استفاده کرده و از توهين به ديگر کاربران يا ساير افراد پرهيز کنند. بديهي است هرگونه توهين به فرد يا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاييدنشدن نظر کاربر مي‌شود.

قسمت نظرات سايت، با تالارهاي گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا براي حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبي که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تاييد نخواهد شد.

تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعايت قوانين، در سايت منتشر کنند؛ لذا حتي اگر نظري را به دور از واقعيت، جانب‌دارانه يا اشتباه يافتيد، نبايد نظردهنده را مخاطب قرار دهيد يا از وي انتقاد کنيد. هر کاربر تنها مي‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.

در نظرات خود، از بزرگ‌نمايي يا اغراق درباره‌ي قوت‌ها يا ضعف‌هاي محصول خودداري کنيد. بديهي است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آميز يا به دور از واقعيت تاييد نخواهد شد.

با توجه به مسئوليت سايت در قبال لينک‌هاي موجود در آن، نبايد لينک سايت‌هاي ديگر را در نظرات خود ثبت کنيد. دقت داشته باشيد تا جاي ممکن از هرگونه لينک‌دادن (فرستادن) ديگر کاربران به سايت‌هاي ديگر و درج ايميل يا نام کاربري شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کنيد.

تنها نظراتي تاييد خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌هاي متفرقه و غيرمرتبط با محصول را مطرح نکنيد.

کاربران مي‌توانند نقد خود به هر بخش از صفرویک را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هيچ‌گونه نقدي را درباره‌ي سايت يا خدمات آن در قسمت نظرات ننويسيد.

توجه داشته باشند، مسائلي را که از آن اطمينان نداريد، به‌هيچ‌وجه در نظرات ثبت نکنيد؛ همچنين از بازنشر شايعات يا اطلاعات غيرمطمئن درباره‌ي محصولات جدا خودداري کنيد.

بهتر است مطالبي در اين بخش ثبت شود که براي بازديدکنندگان سايت مفيد باشد؛ لذا از بيان هرگونه مطالب شخصي، غيرمرتبط يا غيرضروري در اين بخش پرهيز کنيد.

لازم است نظرات خود را به صورت نگارشي ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات يا استفاده از ادبيات محاوره تا جاي ممکن خودداري کنيد. استفاده از ادبيات نوشتاري که قابليت نمايش در سايت را داشته باشد، لازمه‌ي تاييد نظرات کاربران است.

محتوا

صفرویک نهايت تلاش و دقت را در راستاي ارائه تمامي سرويس‌‏هاي خود مي‏‌کند و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل و نيز شرکت‏‌هاي سازنده محصولات استفاده مي‏‌کند. لازم به ذکر است صفرویک تضمين نمي‏‌کند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاري از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط صفرویک داراي هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرايط اوليه است.

وب سايت صفرویک هيچ گونه مسووليتي را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌هاي سايت خود و يا لينک‏‌هاي مرده نمي‌‏پذيرد. سرويس‌‏هاي سايت آن‏گونه که هست ارائه مي‏‌شود و سايت صفرویک تحت هيچ شرايطي مسووليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که مي‌تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انساني، مشکلات اينترنتى، خرابي تجهيزات کامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.

سايت صفرویک ممکن است داراي سرويس‌‏هايي با قابليت مشارکت عمومي موسوم به سرويس‌‏هاي جمعي، همچون اتاق گفتگو، تابلوي اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏هاي خبري، شبکه دوستان و سرويس‏‌هاي ديگري باشد که براي تسهيل ارتباط شما با ديگران (چه در مقياس عمومي مثل تالار گفتگو و چه در مقياس خصوصي مثل شبکه خصوصي دوستان) ارائه مي‏‌شوند. شما توافق مي‏‌کنيد که از اين سرويس‏‌هاي جمعي، فقط براي ثبت، ارسال و دريافت پيام‏‌هايي استفاده کنيد که مناسب و مرتبط با آن سرويس خاص باشد.

© کليه محتويات سايت صفرویک شامل قانون حق تکثير شده و به سايت صفرویک تعلق دارد.

سياست قيمت گذاري

سياست قيمت‌‏گذاري در صفرویک مبتني بر اصول مشتري مداري و احترام به حقوق مصرف کننده است. قيمت‏‌هاي ارائه شده براي کالاها در صفرویک قيمت‏‌هاي خرده فروشي است که غالباً توسط توليد‏کننده و يا تامين‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعيين شده است و ساير کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنين کالاهاي مشابه در بازار تعيين قيمت مي‌‏شوند.

با نهايت احترام به کاربران و با توجه به طيف گسترده سبد محصولات، صفرویک نمي‌تواند قيمت و موجودي نهايي کالاها را قبل از سفارش گذاري به صورت قطعي اعلام نمايد. در مواردي بسيار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هايي در بازار و يا اشتباه در قيمت‌‏گذاري، اگر سفارشي قابل تحويل نباشد، صفرویک موظف است در اسرع وقت اين موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نمايد. لازم به ذکر است در صورتي که کالايي پس ثبت سفارش شامل کاهش قيمت شود، سفارش به روز رساني و قيمت جديد اعمال مي‏‌شود. هزينه‏‌هاي بسته بندي، ارسال و بيمه حمل کالا بسته به شرايط سفارش که در فرم سبد خريد اطلاع‌ ‏رساني مي‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمايندگي

صفرویک در هيچ نقطه‏‌اي از کشور نمايندگي فروش و يا خدمات پس از فروش ندارد و کليه سرويس‌‏ها، تراکنش‏‌هاي مالي و خدمات قابل ارائه از طريق دفتر مرکزي پردازش مي‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفي از اين دست، مراتب را جهت پيگرد قانوني به روابط عمومي صفرویک اطلاع دهيد.

در حال حاضر صفرویک در شهرهاي تحت پوشش تحويل اکسپرس، تنها خدمات ارسال و تحويل سفارش را از طريق مراکز توزيع و پخش خود انجام مي‌دهد و براي خريد تنها بايد به وب سايت صفرویک مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.

 

قوه قهريه

تمامي شرايط و قوانين مندرج، در شرايط عادي قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهريه، صفرویک هيچ گونه مسئوليتي ندارد.

صفرویک خود را ملزم به رعايت حريم شخصي کاربران مي‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طريق کانال‏‌هاي ارتباطي ذکر شده با ما در ميان بگذاريد.

بازگشت به بالا